ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!

 11/11/2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η Σχολική Επιτροπή σε… θεσμική παρεκτροπή!

Οι αδιαφανείς χειρισμοί και οι ελλιπείς σχεδιασμοί της διοίκησης στο θέμα της Παιδείας, από το περασμένο καλοκαίρι έχουν επιβεβαιώσει τις ανησυχίες μας, ότι οι Σχολικές Επιτροπές του Δήμου μας βρίσκονται στην εντεταλμένη υπηρεσία της γενικής πρόχειρης πολιτικής της δημοτικής αρχής με τον σημαντικό θεσμό για την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων της πόλης μας να ολισθαίνει διαρκώς σε… θεσμικές παρεκτροπές.

Τελευταίο και κραυγαλέο παράδειγμα οι υπολογιστές για τους εκπαιδευτικούς!!!

Αρχικά, τον περασμένο Ιουνιο η  Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή και ο Πρόεδρος της κ. Νίκος Χατζητρακόσια, μας γνωστοποίησαν ότι πραγματοποιήθηκε αναλυτική καταγραφή των αναγκών για κάθε σχολική μονάδα και ζητήσανε συνολικά 60 υπολογιστές με σκοπό να μην υπάρχουν ελλείψεις.

Ενώ ήδη τον Μάιο είχαμε μπει στην τροχιά των μέτρων( τηλεκπαίδευση κ.τ.λ.) λόγω COVID 19 και των επιπρόσθετων αναγκών που πρόεκυψαν, οι οποίες προφανώς και καταγράφηκαν από τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής, μιας και η διαδικασία της τηλεκπαίδευσης από πλευράς εξοπλισμού για τους εκπαιδευτικούς κύλησε ομαλά.

Σε ερώτησή μας γιατί δεν κάνει  συνολικό διαγωνισμό και επιλέγει  απευθείας αναθέσεις, δε λάβαμε ποτέ ουσιαστική απάντηση παρά μόνο περιγραφές για τα «παραθυράκια» του νόμου για τμηματικές αναθέσεις

Σήμερα, 5 μήνες σχεδόν μετά την καταγραφή, η Σχολική Επιτροπή φέρει προς ψήφιση εκ νέου έναν άλλο μεγάλο αριθμό προμήθειας υπολογιστών (45  συνολικά) για τις ανάγκες των εκπαιδευτικών.

Αρχικά να καταστήσουμε σαφές ότι δεν εναντιωνόμαστε στην παροχή κάθε βοήθειας στους εκπαιδευτικούς.

 

Κύριε Χατζητρακόσια,

Τι έγιναν οι 60 υπολογιστές που προμηθευτήκατε;  Οι υπολογιστές δεν ανήκουν στην περιουσία της κάθε σχολικής μονάδας;

Δεν θα μπορούσατε από αυτούς να διαθέσετε στους εκπαιδευτικούς;

Γιατί φέρνετε  προμήθεια για ακόμη 45 υπολογιστές;

Προέκυψαν νέες ανάγκες λίγους μήνες μετά την αναλυτική σας καταγραφή;

Η κίνηση σας είναι απλή υπακοή σε πρόσφατη Υπουργική προτροπή  ή εμπεριέχει στοιχεία α λα κάρτ ευαισθησίας προς τους εκπαιδευτικούς;

Άραγε ποια είναι η ευαισθησία σας για τους μαθητές;

Προτρέξατε να καλύψετε τις ανάγκες των εκπαιδευτικών, αλλά καθώς το μάθημα είναι αμφίδρομο, αναρωτηθήκατε εάν θα υπάρχουν μαθητές με τον απαιτούμενο εξοπλισμό για να παρακολουθήσουν μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης;

 

Προχωρήσατε σε διαδικασίες ώστε να δείτε πόσα παιδιά της πόλης μας, δεν έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το μάθημα λόγω έλλειψης εξοπλισμού;

 

Ποιες οι ενέργειές σας για την προμήθεια υπολογιστών στους μαθητές της πόλης μας;

Η α λα καρτ ευαισθησία της Σχολικής Επιτροπής προς τους εκπαιδευτικούς, αποδεικνύει για μια ακόμη φορά την προχειρότητα και τις αστοχίες μιας διοίκησης που δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για το εκπαιδευτικό έργο και κυρίως για τους μαθητές «ευάλωτων»  οικογενειών της πόλης μας.

Εμείς έχοντας αναλάβει την εντολή να υπηρετούμε τους δημότες από τη θέση της μείζονος αντιπολίτευσης, είμαστε ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που αφορούν την Παιδεία, ειδικά σε μια κρίσιμη εποχή για το εκπαιδευτικό σύστημα.

Έχουμε πρωτίστως την ευθύνη να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα των αδύναμων οικονομικά πολιτών και ιδίως όταν πρόκειται για τα παιδιά και την παροχή ίσων ευκαιριών μάθησης.

Πρόεδρε,

Σας καλούμε να σταματήσετε τον ολισθηρό κατήφορο της θεσμικής παρεκτροπής και να μας ενημερώσετε υπεύθυνα.

Η άσκηση πολιτικής δεν είναι απλά ερμηνεία και εφαρμογή αποφάσεων της κεντρικής εξουσίας, αλλά ανάληψη πρωτοβουλιών και  ενεργειών προς όφελος των συμπολιτών μας με βάση την κοινωνική ευαισθητοποίηση, με σχεδιασμό, πρόγραμμα και όραμα.